Autor |
KimaX
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Pon 7:42, 23 Cze 2014
|
|
Wiadomość |
Dźwięk Chodzenia //Dodane
|
|
|
//Dodane do 1.3.1 alpha: ze skryptu skorzystałem, choć dokładniej z poradnika na YT, skąd został wzięty. -Administrator.
Witam , mam skrypt który dzięki jemu wydaje dźwięki gdy chodzi :
var DlugoscDzwiekuChodzenia = 0.3;//dlugosc dzwieku chodzenia
var DzwiekiChodzenia:AudioClip[];//tablica dzwiekow chodzenia
function Start ()
{
var controller : CharacterController = GetComponent(CharacterController);//pobierz od characterController skrypt
while (true)//niekonczaca sie petla "kiedy prawda"
{
if (controller.isGrounded && controller.velocity.magnitude > 0.3)//jezeli gracz jest na ziemi i sie porusza
{
audio.clip = DzwiekiChodzenia[Random.Range(0, DzwiekiChodzenia.length)];//losuj dzwiek chodzenia
audio.pitch = Random.Range(0.8f, 1.5f);//losuj wysokosc dzwieku chodzenia
audio.Play();//odtworz dzwiek chodzenia
yield WaitForSeconds(DlugoscDzwiekuChodzenia);//czekaj az skonczy
}
else
{
yield;//czekaj
}
}
}
jest Napisany w JavaScript
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|