www.worldoflivecraft.fora.pl
Oryginalne forum gry World of LiveCraft.



Forum www.worldoflivecraft.fora.pl Strona Główna Luźne rozmowy O wszystkim
Obecny czas to Pon 12:53, 20 Maj 2024

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Pią 13:37, 20 Cze 2014

Wiadomość
Teraz można zginąć 'blow up-ep' (z Minecraft) z TNT. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Administrator

Autor
EmeraldPlay
Pierwszy zarejestrowany użytkownik



Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Pią 15:54, 20 Cze 2014

Wiadomość
Ja to robiłem, tylko że do stawiania TNT używałem Bardzo Szybkiego Budowania (raz mi się udało zdobyć 3600 obrażeń!) XD

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty EmeraldPlay

Autor
EmeraldPlay
Pierwszy zarejestrowany użytkownik



Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Śro 23:58, 02 Lip 2014

Wiadomość
Warsztatowcy znów czepiają się...

Cytat:
Mam nadzieję, że lepsze niż WoLC też zrobiony na Unity


Znalazłem to w projekcie "Składanka"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty EmeraldPlay

Autor
EmeraldPlay
Pierwszy zarejestrowany użytkownik



Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Czw 22:48, 03 Lip 2014

Wiadomość
część druga :/

Cytat:
Różnica polega na tym, że pan od "WoLC" wstawiał pełno filmików i zdjęć dla jednego update'u, w którym przykładowo został dodany na mapę jeden gotowy asset z Unity. Tutaj mamy jeden screen, ze prostej gierki, którą ktoś napisał w ramach treningu. Bardziej wartościowe są projekty w których ktoś włożył pracę przykładowo musiał napisać chociaż trochę kodu, zamiast sobie wszystko wyklikać.


to napisał @adamaas


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty EmeraldPlay

Autor
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sob 11:12, 05 Lip 2014

Wiadomość
Mnie warsztatowicze nie obchodzą. Smile
Na samo budowanie poziome (wybór budulca (jest w każdym budowaniu od nowa), budowanie, ograniczenia, itd.) jest obecnie (1.3.3 alpha) ~300 linijek kodu, i podobnie z Budowaniem ZPWKG. Ogólnie kodu dużo, ale mało go widać w grze. Wink Chyba że gra się dużo i zna się na tej grze. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Administrator dnia Sob 11:12, 05 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Administrator

Autor
EmeraldPlay
Pierwszy zarejestrowany użytkownik



Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Sob 14:16, 05 Lip 2014

Wiadomość
aha Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty EmeraldPlay

Autor
EmeraldPlay
Pierwszy zarejestrowany użytkownik



Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Pią 21:41, 25 Lip 2014

Wiadomość
Forum jest teraz mało aktywne :/

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty EmeraldPlay

Odpowiedz do tematu Strona 3 z 3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3

Forum www.worldoflivecraft.fora.pl Strona GłównaLuźne rozmowyO wszystkim
Obecny czas to Pon 12:53, 20 Maj 2024
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin